İstanbul Üniversitesi – Cerrahpaşa Bilgisayar Kulübü organizasyonuyla bu yıl 22.’si düzenlenen İstanbul Bilişim Festivali 2024 (BilFest’24) gerçekleşti. Zirve kapsamındaki “Oyunda Dijital Markalaşma Paneli”nde, Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam bilgi ve deneyim paylaşımında bulundu. İşte detaylar!
İstanbul’un en büyük bilişim festivali olan ve bu yıl 22.si düzenlenen BilFest, her yıl olduğu gibi bu sene de yine teknoloji ve bilişim odağında alanında uzman birçok ismi ağırladı. Zirve kapsamındaki “Oyunda Dijital Markalaşma Ve Pazarlama” ana temalı panelde ise Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam, bilgi ve deneyim paylaşımında bulundu.
Oyunda Dijital Markalaşma Paneli
BİLFEST’24 geçtiğimiz günlerde İstanbul Üniversitesi – Cerrahpaşa Avcılar Kampüsü Mühendislik Fakültesi A Blok‘ta gerçekleşti. Alanında uzman isimlerin konuşma yaptığı etkinlik kapsamında birçok tematik panel düzenlendi. İşte 6 – 7 Mart 2024 tarihlerindeki BilFest’teki paneller.
Etkinlik Programı
6 – 7 Mart tarihlerinde düzenlenen BilFest’24’ün programı şöyleydi;
Birinci Gün – 6 Mart 2024
- 10:00 – Açılış Konuşmaları
- 11:00 – Yazılımda Kalite Ve Modernizasyon
- 12:00 – Üretken Yapay Zeka
- 13:30 – Oyunda Dijital Markalaşma Ve Pazarlama
- 15:00 – Bilişim Dünyasının Güvenliği
- 16:30 – Yazılımın Yaşam Döngüsü17:15 – Günümüzde Yapay Zeka
- 18:15 – İşe Alım Süreçleri
İkinci Gün – 7 Mart 2024
- 10:00 – Telekomunikasyonda Yapay Zeka Dönüşümü
- 11:00 – Yazılım Penceresinden E-Ticaret
- 12:00 – Veri Bilimi Ve Analizi
- 14:15 – Dijital Dönüşüm Çağı
- 15:15 – E-Ticaretin Gelişimi Ve Değişimi
- 17:00 – Savaş Yönetim Sistemi Ve Savunma Sanayiinde Mühendislik
- 18:00 – Sürpriz Konuk
Zirvenin birinci gününde Erdoğan Kolçak (Entertech – Girişimcilik Ve Ticarileştirme Takım Lideri) moderatörlüğündeki Oyunda Dijital Markalaşma Ve Pazarlama panelinin konuşmacıları Mürsel Ferhat Sağlam (Branding Türkiye – Founder), Serhat Yaç (Visio – XR – Founder) ve Alp Gürbüzer (Pink Games – Founder) oldu.
Panel kapsamında Mürsel Ferhat Sağlam, oyun sektörü özelinde dijital markalaşmanın önemine değinirken, panelde Alp Gürbüzer ve Serhat Yaç ise oyun alanındaki girişimcilik tecrübelerini aktardı. Panel sonrasında Gameenter tarafından yapılan çekilişle katılımcılara çeşitli hediyeler sunuldu. İstanbul Bilişim Festivali 2024’e, üniversite öğrencilerinin yanı sıra akademisyenler, iş dünyasından isimler ve Haber Galerisi yöneticileri başta olmak üzere medya temsilcileri de katılım gösterdi.
Bilgi Avcısı Editör: Her Soruya Bir Cevap Arıyor, Her Hikayede Bir Öğrenme Fırsatı Görüyor!